• Jūsu pirkumu grozs ir tukšs!

Kā notiek apkope

Visiem Enerģija-G klientiem ir pieejams apkopes serviss darba dienās, no plkst. 8:00 līdz 17:00, kā arī 24h ārkārtas serviss (katru dienu). Zvaniet: +371 24242421

Tiek veikta apskate un darbības pārbaude

Pirms apkures iekārtas izjaukšanas, meistars uzklausa sūdzības par darbību, pārbauda iekārtas darbībā un karsto ūdeni sagatavošanās režīmā.

Tiek veikta iekārtas izjaukšana, elementu pārbaude, tīrīšana, salikšana

Apkures iekārta tiek izslēgta, iztukšota un izjaukta. Meistars pārbauda izplešanās tvertnes spiedienu un, ja nepieciešams, palielina to. Apkopes laikā tiek pārbaudīts: primārais un sekundārais siltummainis, dūmgāzu uztvērējs, ventilators, degkamera, deglis, ūdens armatūra, pārslēdzējventilis, filtri, sietiņi, uzpildīšanas ventilis, sūknis, kā arī kondensācijas katlu sifons.

Pēc pilnās diagnostikas, iekārta tiks salikta, uzpildīta un atgaisota. Meistars pārbauda drošības un regulējošo automātiku, gāzes un ūdens blīvējumu.

Notiek darbību pārbaude, tiek sniegta konsultācija, tiek noformēti dokumenti

Iekārtas darbība tiek pārbaudīta īpašnieka klātbūtnē.Meistars konsultē par iekārtas drošu un ekonomisku lietošanu, brīdina par nepieciešamību nomainīt iekārtas detaļas, iesaka novērst trūkumus, kas ietekmē iekārtas darbību. Piemēram, pietiekama gaisa padeves nodrošinātu ūdens kvalitātes uzlabošanos.

Noslēgumā meistars veic ierakstu iekārtas garantijas talonā un aizpilda apkopes darbu kontrolsarakstu.

 

Sagatavošanās apkopei

Iesakām iepazīties ar Enerģija-G speciālistu padomiem, kas samazina apkopes laiku un atvieglo apkopes norises gaitu.

  • Apkopes veikšanai ieplānojiet no 1 līdz 3 stundām!
  • Lūdzu pārliecinieties, ka apkopes laikā netiks pārtraukta elektrības, gāzes vai ūdens padeve!
  • Lūdzu ņemiet vērā, ka telpā, kurā atrodas iekārta, drošības apsvērumu dēļ, apkopes laikā nedrīkstēs atrasties nepiederošas personas, bērni un mājdzīvnieki!
  • Nodrošiniet brīvu pieeju apkures iekārtai – novāciet visus priekšmetus, kas var traucēt servisa darbam!
  • Katla tuvumā grūti tīrāmas virsmas iesakām pārklāt, jo katla apkope bieži vien saistīta ar slapjumu, putekļiem un netīrumiem!
  • Sagatavojiet krēslu vai tabureti, kur meistaram pakāpties!
  • Nodrošiniet vietu, kur ar ūdeni varēs mazgāt iekārtas detaļas, piemēram, vannas istabā, ūdens ņemšanas vietā pagalmā vai garāžā!

Iesakām veikt regulāru apkures sistēmu servisu, lai Jūsu mājas vienmēr būtu siltas un energoefektīvas!

Kāpēc jāveic apkope?

Regulārs serviss nodrošina apkures sistēmas efektivitāti, izmaksu ekonomiju un drošību. Jūs varēsiet justies droši, jo mazinās ārkārtas gadījumu risks – ja apkures sistēma beidz darboties, piemēram, ziemā.

Vadošie apkures iekārtu ražotāji paredz 15 līdz 20 gadu efektīvu iekārtu darbības laiku. Tas ir ilgs laiks, taču iekārta efektīvi darbojas tikai tad, kad tā tiek regulāri apkopta un tiek veikts specializētais serviss vismaz reizi gadā. Katrai apkures iekārtai pēc Eiropas Savienības un Latvijas likumdošanas tiek noteikta 2 gadu garantija. Taču 2 gadu ražotāja garantija pieejama tikai tām iekārtām, kurām veikts regulārs serviss (vismaz reizi gadā).

Ja apkures sistēma netiek apkopta, tās efektivitāte ar katru gadu samazinās par 15 - 20%.

Ja efektivitāte tiek samazināta, apkures un siltuma uzturēšanas izmaksas ar katru gadu pieaug vismaz par 4-5%. Bez regulāras apkopes apkures iekārta „nodzīvo” vidēji līdz 5 gadiem. Pēc 5 gadiem apkures iekārta vairs nefunkcionē un tai parasti jāmaina bojātās detaļas, piemēram: siltummainis, sūknis, automātika. Bojāto rezerves detaļu iegādes izmaksas parasti sastāda vismaz 20-60% no visas apkures iekārtas sākotnējās cenas. Sliktākajā gadījumā – apkures iekārta pilnībā jāmaina.


Visiem Enerģija-G klientiem ir pieejams apkopes serviss darba dienās, no plkst. 8:00 līdz 17:00, kā arī 24h ārkārtas serviss (katru dienu). Zvaniet: +371 24242421