UA-161506798-1
  • Jūsu pirkumu grozs ir tukšs!

Kā notiek apkope

Visiem Enerģija-G klientiem ir pieejams apkopes serviss darba dienās, no plkst. 8:00 līdz 17:00, kā arī 24h ārkārtas serviss (katru dienu). Zvaniet: +371 24242421

Tiek veikta apskate un darbības pārbaude

Pirms apkures iekārtas izjaukšanas, meistars uzklausa sūdzības par darbību, pārbauda iekārtas darbību un karsto ūdeni sagatavošanās režīmā.

Tiek veikta iekārtas izjaukšana, elementu pārbaude, tīrīšana, salikšana

Apkures iekārta tiek izslēgta, iztukšota un izjaukta. Meistars pārbauda izplešanās tvertnes spiedienu un, ja nepieciešams, palielina to. Apkopes laikā tiek pārbaudīts: primārais un sekundārais siltummainis, dūmgāzu uztvērējs, ventilators, degkamera, deglis, ūdens armatūra, pārslēdzējventilis, filtri, sietiņi, uzpildīšanas ventilis, sūknis, kā arī kondensācijas katlu sifons, apkures sistēmām ar karstā ūdens tvertni, tiek pārbaudīts anoda stāvoklis, tiek veikta apkures sistēmas ūdens kvalitātes pārbaude.

Papildus apkopes laikā var rasties nepieciešamība pēc detaļu nomaiņas. (piemēram nolietojuma detaļas: elektrodi, blīves ) Šīs detaļas tiek apmaksātas papildus.

Pēc pilnās diagnostikas, iekārta tiks salikta, uzpildīta un atgaisota. Meistars pārbauda drošības un regulējošo automātiku, gāzes un ūdens blīvējumu.

Notiek darbību pārbaude, tiek sniegta konsultācija, tiek noformēti dokumenti (AKTS-kurš izdots Latvijas Valsts Standarts)

Iekārtas darbība tiek pārbaudīta īpašnieka klātbūtnē.Meistars konsultē par iekārtas drošu un ekonomisku lietošanu, brīdina par nepieciešamību nomainīt iekārtas detaļas, iesaka novērst trūkumus, kas ietekmē iekārtas darbību. Piemēram, pietiekama gaisa padeves nodrošinātu ūdens kvalitātes uzlabošanos.

Noslēgumā meistars veic ierakstu iekārtas garantijas talonā un aizpilda apkopes darbu kontrolsarakstu.

 

Sagatavošanās apkopei

Iesakām iepazīties ar Enerģija-G speciālistu padomiem, kas samazina apkopes laiku un atvieglo apkopes norises gaitu.

  • Apkopes veikšanai ieplānojiet laiku līdz 2 stundām!
  • Lūdzu pārliecinieties, ka apkopes laikā netiks pārtraukta elektrības, gāzes vai ūdens padeve!
  • Lūdzu ņemiet vērā, ka telpā, kurā atrodas iekārta, drošības apsvērumu dēļ, apkopes laikā nedrīkstēs atrasties neviens izņemot meistarus.
  • Nodrošiniet brīvu pieeju apkures iekārtai – novāciet visus priekšmetus, kas var traucēt servisa darbam, kā arī izjauciet mēbeles ja tās traucēs!
  • Katla tuvumā grūti tīrāmas virsmas iesakām pārklāt, jo katla apkope bieži vien saistīta ar slapjumu, putekļiem un netīrumiem!
  • Nodrošiniet vietu, kur ar ūdeni varēs mazgāt iekārtas detaļas, piemēram, vannas istabā, ūdens ņemšanas vietā pagalmā vai garāžā!

Iesakām veikt regulāru apkures sistēmu servisu, lai Jūsu mājas vienmēr būtu siltas un energoefektīvas!

Kāpēc jāveic apkope?

 


Regulārs serviss nodrošina apkures sistēmas efektivitāti, izmaksu ekonomiju un drošību. Jūs varēsiet justies droši, jo mazinās ārkārtas gadījumu risks – ja apkures sistēma beidz darboties, piemēram, ziemā.

Vadošie apkures iekārtu ražotāji paredz 15 līdz 20 gadu efektīvu iekārtu darbības laiku. Tas ir ilgs laiks, taču iekārta efektīvi darbojas tikai tad, kad tā tiek regulāri apkopta un tiek veikts specializētais serviss vismaz reizi gadā. Katrai apkures iekārtai pēc Eiropas Savienības un Latvijas likumdošanas tiek noteikta 2 gadu garantija. Taču 2 gadu ražotāja garantija pieejama tikai tām iekārtām, kurām veikts regulārs serviss (vismaz reizi gadā). Latvijas likumdošana paredz ka apkures iekārtām apkope jāveic vismaz 1 reizi gadā.

Ja apkures sistēma netiek apkopta, tās efektivitāte ar katru gadu samazinās par 15 - 20%.

Ja mājoklim ir kāda veida apdrošināšana, tad apdrošināšanas gadījums var tikt atteikts, ja Jūsu apkures iekārtais nebūs veikta apkope katru gadu, ko veikuši sertificēti apkures iekārtu speciālisti.

Ja efektivitāte tiek samazināta, apkures un siltuma uzturēšanas izmaksas ar katru gadu pieaug vismaz par 4-5%. Bez regulāras apkopes apkures iekārta „nodzīvo” vidēji līdz 5 gadiem. Pēc 5 gadiem apkures iekārta vairs nefunkcionē un tai parasti jāmaina bojātās detaļas, piemēram: siltummainis, sūknis, automātika. Bojāto rezerves detaļu iegādes izmaksas parasti sastāda vismaz 20-60% no visas apkures iekārtas sākotnējās cenas. Sliktākajā gadījumā – apkures iekārta pilnībā jāmaina.

Ieteicams ir noslēg apkopes līgumu kas par kurš ietver vienu apkopi. Klientiem, kuri noslēguši apkopes līgumu ir piekļuve 24/7 servisa dienestam ar ierašanās laiku līdz 8h un rezerves daļu noliktavai 24/7 (izsaukumu tiek apmaksāti papildus)

Jaunums : Tiek piedāvāts "Ikmēneša apkures drošības plāns-Starts" plāna cena  20EUR/mēnesī. (līdz 35KW)

Ieverts plānā: 1 katla apkope gadā, viens bezmaksas avārijas izsaukums gadā(1h-darbs), 10% atlaide visām rezerves detaļā , 10% atlaide avārijas remontdarbiem un ierašanās avārijas gadījumā līdz 5h-24/7

(detalizēta informācija par plānu un citiem plāniem pieejama sūtot pieprasījumu uz info@energija-g.lv norādot  "Ikmēneša apkures drošības plāns-Starts")

Gāzes katlu apkope.

Visiem Enerģija-G klientiem ir pieejams apkopes serviss darba dienās, no plkst. 8:00 līdz 17:00, kā arī 24h ārkārtas serviss (katru dienu). Zvaniet: +371 24242421